Thursday 19 April 2012

cinta yang indah darimu

apa itu cinta???


aku bagaikan menemukan sesuatu yg indah dlam hdup aku...
perasaan cinta yg tdk pernah aku alami sebelum ini...


cinta yang kau bawa...
rindu yang kau sandarkan...
kasih sayang yg kau semaikan....
pengorbanan yg kau lakukan...
bagaikan aku hidup atas kemewahan cintamu...


hadirnya dirimu mengubah segalanya...
di samping niat yg disertakan...
kau jadikan aku wanita yg menuju ke jlan yg diredhai...


antara kau dan aku...
dua hati mnjadi satu...
disaksikan awan yg biru...
serta burung yg berkicauan di awangan...


cintamu bagaikan mekar mewangi di taman...
kau bagiku kekuatan cinta..
kau mengubah segalanya...


hingga saat sini aku bagaikan bidadari...
yang saat menunggu puteranya...
bersaksikan 7 petala langit...
cintamu cintamu kian bersemi...
hingga aku mati...
hanya takdir dan ajal...
penentu kekuatan cinta kita...
diiringi doa beserta seikrar janji...
bagaikan emas yg ku genggam...
takkan aku lepaskan...


hingga ke titik akhir nadi ini...
hanya kau di hatiku kekal abadi...
menuju keberkatan Ilahi...
bersama-sama melayari bahtera cinta kita ini...


tapi andai kata...
kau mempunyai yg lain...
dan diriku bukan untukmu...
aku redhai dengan ape jua keadaan...

No comments:

Post a Comment